е-mail:
пароль:

забыли пароль?

регистрация

И кто презиДент?

свой вариант...

что я с этого буду иметь....

а оно мне надо...





29.04.2021 15:18

Вони працюють на користь суспільства:


у столиці найбільша в країні кількість соціального підприємництва.

Останнім часом ми все частіше чуємо про бізнес-проекти, які мають соціальну направленість. Дійсно, після 2014 року соціальне підприємництво стало мейнстрімом і наразі вже існує його українська модель. На сьогодні в Україні працюють близько 1000 підприємств, які можна віднести до соціальних і їх прогресуючий зріст відбувся саме за останні 6 років. Не треба бути аналітиком, аби розуміти, що це наслідок соціально-економічної, політичної та геополітичної кризи, військового конфлікту на Сході України, анексії Криму тощо. Тож поки хтось робить бізнес задовольняючи виключно власні інтереси, патріотично налаштовані підприємці шукають та реалізовують ідеї, які дозволять не тільки отримувати прибуток, а й вирішувати соціальні проблеми найбільш уразливих категорій громадян. Не дивина, що найбільша кількість соціальних підприємств усієї країни знаходиться саме у місті Київ. І, у переважній більшості випадків, займаються вони працевлаштуванням осіб із соціально незахищених категорій населення (осіб з інвалідністю, внутрішньо переміщених осіб, ветеранів АТО). Будучи представником ЗМІ, бачачи і розуміючи всю, так би мовити, «кухню» із середини, я просто повинен розповісти про людей, які змінюють свідомість суспільства та роль традиційного бізнесу, переймаючись соціальною направленістю. А чому б і ні, якщо є з кого брати приклад?
Ну що сказати, без перебільшення одним із яскравих представників соціально-відповідального бізнесу у Києві є інклюзивна пекарня «Good Bread from Good People» (Хороший хліб від хороших людей), яка працевлаштовує осіб з ментальною інвалідністю, а в народі - з розумовою відсталістю, аутизмом та синдромом Дауна. Чи варто й казати, що люди цієї з категорії із зрозумілих причин не можуть працювати у традиційних колективах. Позбавлені спілкування та соціалізації у зовнішньому середовищі, вони мають можливість не тільки приятелювати, опанувати професію пекаря, а й заробляти кошти у затишній і такій «одомашненій» пекарні. Атмосфера там дійсно вражаюча, а випічка, як  кажуть покупці, немов має власну душу. До речі, ці, з дозволу сказати, «сонячні люди» з неймовірним натхненням (під наглядом професийіного пекаря) печуть хліб, печиво, круасани, пироги та різні види кексів, - і все лише з натуральних інгредієнтів. Зазвичай про цю продукцію на сайті неймовірна кількість схвальних відгуків, а деякі з них характеризують випічку одним словом - «божествено». Що цікаво, смаколики від «Good Bread from Good People»  мають можливість отримувати різні хоспіси та точки роздачі обідів, а також пацієнти Інституту раку, лікарні та психоневрологічні інтернати. Для цього на сайті пекарні передбачена функція, де кожен охочий може оплатити, приміром, кекс, відповідно дану випічку регулярно доставляють у вищевказані установи. Зокрема, напередодні Великодня пекарня анонсувала, що роздасть 400 пасок столичним безпритульним. Проект дійсно крутий, і цим все сказано! Але, хто ж стоїть за цією прекрасною ідеєю? Звідки вона взялася? Що спонукало майбутнього підприємця зайняти саме цю нішу?
Про Владислава Малащенко, як про підприємця, google «знає» достатньо, як і чимало медійників. Чоловік є випускником Startup Ukraine, який свого часу виграв грант на навчання та створення власного бізнесу. Зрозумівши біль «особливих» дорослих та їхню роль у соціумі, Владислав не помилився у своєму виборі та зайняв майже недоторкану нішу, яка сьогодні доволі успішна, а головне знана для суспільства, як успішний приклад соціального підприємництва. Те, що менеджмент працює не тільки на отримання прибутку чи для проформи очевидно. Пекарня «Good Bread from Good People» не припиняє дивувати креативними ідеями та неординарними рішеннями, зокрема займається збором одягу для інтернатів, проводить благодійні акції тощо. Дана пекарня — точно не місце для обговорення діагнозів, а місце, де кожен може отримати шанс працювати і бути корисним. Дана пекарня – це приклад для тих, хто вирішив зробити свій важливий внесок в такі необхідні сучасності добрі справи, започаткувавши соціально-відповідальний бізнес. Це не про піар, це не про надприбутки, це не про власні інтереси. Це про те, чого в сьогоднішніх умовах, не вистачає бізнесу для позитивного впливу на суспільство. Суспільство, котре потребує уваги не тільки часом безвідповідальної держави, а й підтримки молодих соціальних підприємців.
Неймовірно пишаюсь тим, що наші підприємці, в скрутний для України час, намагаються вирішувати складні проблеми. В свою чергу ми, медійники завжди готові розповідати про ось таких непересічних людей та їх корисний для суспільства досвід. Якщо ми і надалі підвищуватимемо статус соціального підприємництва, не виключено, що нам може й не бути рівних у світі. Тож так тримати!


Сергій Таран



  • Прикрепленные рисунки:

    автор пожелал остаться неизвестным
    предыдущаяследующая
    всего комментариев: 0

    сортировать комментарии: от первого к последнему, от последнего к первому
    самое, самое
     











    Создание сайта — студия "Малина", Белая Церковь 2010г.